Starea de bine se invata!

Cu cat suntem mai bine cu noi, avem o stare de bine interioara cu atat atragem mai multe situatii pozitive, oameni potriviti in viata noastra iar noi suntem mai linistiti si mai relaxati.

Mai jos va propun cateva exercitii de relaxare si antrenare a atentiei astfel incat sa atrageti starea de bine:

Trimite o dorinta in Univers

Aseaza-te linistit, priveste cerul si respira adanc. Alege o dorinta clara, importanta. Apoi noteaza dorinta pe hartie apoi pune-o intr-un loc sigur. Vei observa ca in timp vei ajunge sa fii tot mai aproape de implinirea dorintei exprimate. Odata ce a fost conatientizata si formulata, dorinta va ajunge sa se indeplineasca.

Stai in liniste

Incearca sa observi cum te simti daca stai mult timp in pozitia sezand fara a sti ce urmeaza sa faci in continuare. De obiceinavem in minte deja urmatoarea activitate. Chiar si atunci cand ne linistim, o facem de obicei avand in mana telefonul, o carte, o revista sau interactionand cu o alta persoana. Ce simti cand gandesti “Acum stau fara sa ma gandesc la nimic. Sunt eu aici si acum !”

Elibereaza-te de stres

Cele mai multe exercitii de atentie au respiratia in prim plan, deorece respiratia inseamna viata.

Pentru o respiratie profunda, constienta, ne putem linisti imediat in cazul unei situatii dificile. Daca esti mai preocupat, nervos sau ingrijorat decat ti-ai dori, exerseaza cateva tehnici de respiratie care iti solicita atentia. Efectul va fi unul pozitiv!

Ziua tacerii

Propune-ti azi timp de o ora sau chiar intreaga zi, sa nu vorbesti deloc. Desigur, pentru acest exercitiu, cel mai potrivit ar fi sa alegi o zi in care nu trebuie sa mergi la serviciu.

Activeaza-ti simturile in favoarea celorlalte experiente care transcend comunicarea.

Elbereaza-te pentru a imbratisa noul

Pentru a-ti schimba viata fie si numai putin – este important sa te eliberezi de tot ce este vechi si sa fii deschis pentru acceptarea noului.

Poti face urmatorul exercitiu: tine ambele maini in fata ca si cum ai tine niste bolurisi imagineaza-ti ca aceste boluri sunt umplute cu vechea ta viata. Du o mana peste umar si vizualizeaza modul in care iti arunci in spate vechea viata. Apoi adu din nou mana in fata imaginandu-ti cum bolul se umple cu o viata noua, cu o noua forta si idei noi. Repeta exercitiul cu fiecare mana de circa 5 ori.

Inspiratie: O atentie imbunatatita in 30 de zile

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu